گلدونه خونه ماگلدونه خونه ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

مــــــــــــادرانـــــــــــــــــــه

اولین گام

1390/2/6 6:12
نویسنده : گلی جون
173 بازدید
اشتراک گذاری

اومدم یه وبلاگ دیگه و با یه دامنه جدید باز کردم وبلاگهای دیگه مو بستم تا یاد تلخی از دست دادن تو نباشم..... دلم گرفته بود...... دو بار داشتنت را تا نه هفته تجربه کردم ولی تقدیر و خواست خدای ما این بود که تو کنارم نباشی.....

الان اومدم با یه انرژی مضاعف و شروع جدید و مطمئنم اینبار دیگه تو رو تو آغوشم می گیرم........

 

من اینجا برات می نویسم تا خودت بعدها ببینی چقدر در انتظارت بودیم و چه سختی هایی جلوی پاهای ماست و البته حتما کنارش خوشی هم هست...... خودت طعم زمینی بودن رو بعدها خواهی چشید....

یادت نره که ما اینجا تنهات نمی ذاریم نترسی یه وقت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان شازده کوچولو
2 شهریور 90 22:48
سلام دوست عزیز اولین باره به وبلاگتون میام. من هم دو تا تجربه 9 هفته ای داشتم و حالا شکر خدا یه پسر 4ساله دارم ، مطمئن باش به وقتش خدای مهربون فرشته کوچولوت رو برات میفرسته . موفق باشی عزیزم