گلدونه خونه ماگلدونه خونه ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

مــــــــــــادرانـــــــــــــــــــه

امتحانها

1390/2/6 19:57
نویسنده : گلی جون
149 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها وقتم خیلی پره مشغول امتحانها هستم...... همه هم پشته سر همه وایییییییییییگریه

امروز هم که من وبلاگ جدیدم رو افتتاح کردم یه عالمه درس دارم که الان نشستم و پشت سیستم دارم آپ می کنم... 

همسری امروز امتحانش تموم شد بنابراین محکوم بود که شام درست کنه اونم چه شامی همش می اومد می پرسید چی بریزم چی نریزم نمکش خوبه... فلفلش کم نیست خمیازه مثلا من می خواستم درس بخونم می رفتم خودم غذا درس می کردم بهتر بودچشمک...........

ولی خدایش خوب بود آخرش....

دستش درد نکنه تازه ظرف هامو هم شست.... الهی قربونش برم که بهم کمک می کنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نازدختر
7 اردیبهشت 90 6:41
موفق باشی و به ارزوت برسی