گلدونه خونه ماگلدونه خونه ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

مــــــــــــادرانـــــــــــــــــــه

خوگیرانه

1395/5/31 12:27
نویسنده : گلی جون
167 بازدید
اشتراک گذاری

در این چند ماه گذشته شاهد تغییرات زیادی تو زندگی شخصی خودمون شدیم.

یکی از او تغییرات کار کردن تقریبا 12 ساعت در روز برای من بود که به الطبع تویه روند و زندگی روزمره کل خانواده تاثیر گذار بود. که اصلی ترین فرد این خانواده تو بودی.

خلاصه به هر ترتیبی که شده با تمام بی قراری ها و اضطراب جدایی های اولیه در دو سه ماه اول کار خوشبختانه کم کم عادت کردی که این دوری موقت رو بپذیری.

حالا روزها رو با مامانا سر می کنی و گاه گاهی میادی آموزشگاه به من سر می زنی تو کلاسهای من می شینی و گاها شیطنت و گاه گاهی تو سوال پرسیدنها از بچه ها پیشاپیش جواب می دی. 

با تمام مشغله و کمبودهای مادی که تو این راه دارم و برای راه اندازی این موسسه دست به عصا حرکت می کنم فعلا تا بتوانم کسی رو لا اقل در یک شیفت جایگزین کارخودم کنم تا فرصت کافی برای کلاسهای تو داشته باشم.

ولی با این وجود من با تمام مشغله کاری هنوز کلاس موسیقی با هم می ریم خوشبختانه خوشحالم همچنان علاقه داری..

دوستت دارم عزیزکم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)