گلدونه خونه ماگلدونه خونه ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

مــــــــــــادرانـــــــــــــــــــه

چند هفته گذشته

1391/6/26 18:44
نویسنده : گلی جون
206 بازدید
اشتراک گذاری

خدا رو شکر و هزاران شکر که با اینکه رفتن به تهران برای هر دوی ما ( من و آقای پدر) سخت بود ولی به همه چیز می ارزید. چندین بار سونو شدیم و شکر خدا شما سالم بودی ... 

واقعا از این لطف خدا سپاسگذارم بهش توکل کردم و امیدوارم بقیه راه رو هم به سلامت با هم طی کنیم عزیزکم... عروسکم

خوشبختانه خبر خوب بعدی قبولی در دانشگاه برای ارشد بود که خدا اینجا هم لطفشو بیشتر بهم نشون داد..

دوستهام معتقداند که من مرخصی بگیرم ولی من عاشق تحصیلم و می خوام با درس خوندن  زمان برام سریعتر بگذره ...

خدایا در ادامه راه هم یاور من و فرزندم که امانتی از جانب توست باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)