گلدونه خونه ماگلدونه خونه ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

مــــــــــــادرانـــــــــــــــــــه

دمر شدن

1392/4/17 10:45
نویسنده : گلی جون
223 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب سرم با مهمونهام گرم بود تو رو خوابوندم تا هم بهتر به کارهام برسم و هم تو کم کم عادت کنی که زود بخوابی.. روی تختت خواب بودی در حال درست کردن شام بودم.. درب اتاقت رو جلو کشیده بودم که نور و صدای تلویزیون مانع خوابت نشه.. زن دایی ات ناگهان تلویزیون رو کم کرد و گفت انگار دخملی بیدار شده.. دست از کار کشیدم..سریع به طرف اتاقت رفتم وقتی دیدم که روی تخت دمر افتادی یهو ترس برم داشت واقعا ترسیدم که نکنه خدای نکرده اتفاقی برات افتاده باشه...

وقتی صدای نفسهات رو شنیدم آروم شدم... تقریبا خواب و بیدار بودی کمی بهت شیر دادم ولی انگار شیر نمی خواستی.. بغلت کردم و روی شونه هام خوابیدی..

این اولین دمر خوابیدن تو دختر گلم بود... همیشه شبها اصرار داری به یه پهلو بخوابی وقتی پهلو به پهلوت می کنم نق می زنی دوباره روی همون پهلویی که دوست داری می خوابی...

دخترم کم کم داری بزرگ می شی ماشاءالله..

امروز صبح هم واکسن چهارماهگیت رو زدیم... سازگار باشه گلکم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فرزانه
24 تیر 92 18:46
الهییییییی خدا براتون صحیح و سالم نگهش داره گلی جون...بووووووس


قربونت برم عزیزم.....
پسر گل تو هم صحیح و سالم باشه کنار پدر مادرش