گلدونه خونه ماگلدونه خونه ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

مــــــــــــادرانـــــــــــــــــــه

کنجکاوی

1392/4/31 9:55
نویسنده : گلی جون
202 بازدید
اشتراک گذاری

دستهای منو موقع شیر خوردن می گیری و باهاشون بازی می کنی محکم  محکم جوری که بهم بفهمونی مامانی جون یه وقت خوابم برد منو تنها نذاری!!! عزیزکم من تنهات نمی ذارم تا آخرین لحظه که نفس می کشم در کنارت خواهم ماند. دستهای کوچکت برایم عزیز هستند.

خیلی به اطرافت توجه می کنی و هیچ چیز از نظر کنجکاوانه ات دور نمی مونه. دوست داری از همه چی سر در بیاری و من همیشه برات همه چیزو توضیح می دم که بیشتر درک کنی..

 

برای خودم: تصمیم گرفته بودم بعد از کلاسهای دانشگاه برم آرایشگری یاد بگیرم این یکی از آرزوهام بوده و هست ولی همیشه بنا به دلالیلی نمی تونم بهش برسم. این دفعه هم باز تا توی آموزشگاه رفتم و مدارک و شهریه رو هم پرسیدم ولی باز نشد که بشه خیلی دلم گرفت که هنوز نتونستم به این خواسته ام برسم.. با وجود یه دخمل کوچولو مجبورم بذارمش تا سال بعد که دانشگاه تموم شد برم دنبالش..

من بالاخره این دوره رو می رم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان زهرا
13 مرداد 92 11:13
فالب جدید مبارک.خیلیییییییی خوب شد وبلگت.دخمل نازنینتو ببوس