گلدونه خونه ماگلدونه خونه ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

مــــــــــــادرانـــــــــــــــــــه

4 دست و پا

1392/8/1 10:58
نویسنده : گلی جون
121 بازدید
اشتراک گذاری

در هفت ماه و 18 زندگی زیبایت چند قدمی 4 دست و پا می روی و زود خسته می شی و دراز می کشی.

کنار دیوار و مبل و هرچی که قابل تکیه کردن باشد می ایستی و دنیا را مثل آدم بزرگها نظاره می کنی.عاشق  توپ بازی هستی و دلت می خواد یکی تو را بلند کند تا به توپ شوت کنی.

دایی ات مدام بغلت می کنه و روی یخچال و کمد می نشوندت و تو هم که عاشق هیجان و بازی های بالاتر از سن خودت هستی همش چشمت اون بالا بالاهاست....

 

وقتی کنار چیزی می ایستی بعد از یک مدت خودتو از عمد به عقب پرت می کنی تا ما بگیریمت و این روند بارها تکرار میشه و این از بازی های مورد علاقه ات هست.

برای خودم: 

فردا تولد 30 سالگی ام هست و من هنوز مات و مبهوتم باورم نمیشه که چقدر زود گذشت همیشه دلم می خواست که زود بزرگ بشم و همیشه فکر می کردم وقتی  کسی به دهه سوم زندگی اش برسه پیر شده ولی من باورم نمیشه. هنوز فکر می کنم همون دخترک دانشجویی هستم که تازه وارد 18 سالگی اش شده و هنوز خیلی بچه ام.

یعنی الان پیر شدم؟؟

وای خدای من چرا اینقدر زود بزرگ شدم.

الان مادر شدم..

یعنی واقعا این سن، سن پیریست؟؟؟؟

من که نمی خوام قبول کنم که وارد دهه سوم زندگی می خوام بشم... ایکاش می شد انسان سنشو توی یه قسمتی از زندگیش متوقف کنه و هنوز جونی کنه

ای کاش.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)