گلدونه خونه ماگلدونه خونه ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

مــــــــــــادرانـــــــــــــــــــه

دلم تنگه

1390/2/19 11:13
نویسنده : گلی جون
158 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی گولوی من که تو آسمونها داری با فرشته ها بازی می کنم....... امروز دلم گرفته خیلی دلم هواتو کرده می دونی!!!!!!!! همش به یادتم ولی امروز دلم بیشتر از قبل گرفته و آسمون دلم بدجوری طوفانی.

همش خبرهایی می شنوم که فلان دوستم یا فلان فامیل مامان شدند ولی من؟؟؟؟؟؟

هنوز نتونستم تو رو کنار خودم داشته باشم. همش دلم خوش بود که تو زودی میای کنار من باشی. تو تمام رویای منی...دلم می خواد بیای تا شیرینی زندگی ما بشی... دلم می خواد بغلت کنم و موهاتو شونه کنم.

فکر کن تو با دستهای کوچیکت دستم رو بگیری...

خدایا چرا؟؟ من دلم نی نی می خواد.....خدایا توی این دنیای به این بزرگی چقدر می خوای مارو امتحان کنی...

دوست دارم نی نی خیالیم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

رخساره
23 اردیبهشت 90 12:57
همیشه درپی بهترینها باشید . به ما سر بزنید .....