گلدونه خونه ماگلدونه خونه ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

مــــــــــــادرانـــــــــــــــــــه

آخرین جمعه در مالزی

1390/2/23 11:26
نویسنده : گلی جون
190 بازدید
اشتراک گذاری

امروز جمعه است دیگه جمع کردن وسایل هامون تموم شده و چند روزه دیگه راهی ایران می شیم. آخرین جمعه ای که ما مالزی هستیم یعنی هفته دیگه من خونه مامانم هستم niniweblog.com.

امروز شوشو رو فرستادم سفارت تا پاسم رو بگیره خدا کنه که آماده شده باشه چون شنبه و یک شنبه که تعطیله سه شنبه هم عید وساک هستش از این مالایی ها بعید نیست که دوشنبه رو هم تعطیل کنند...niniweblog.com

الان در انتظار شوشو نشستم و گرسنگی می کشم تا بیادniniweblog.com

مادرشوهر جان می خواستند که ما اول بریم خونه اونا ولی مگه می شه من اول برم اونجا محاله.. خیلی احوالم رو گرفتند وقتی مریض بودم حالا که اول اولشه دارند خوش خوشی می کنند مثلا... من هم یک گوش رو در و اون یکی رو دروازه کردم اصلا به حرفش توجه نکردم...

باز خدا رو شکر همسری همش حوامو داره دفعه قبل می گفت اول اونجا بریم ولی با اصرارهای من منصرف شد و این دفعه دیگه خودش پیشنهاد خونه مامانم اینها رو داد.....

اصلا از این حرفها گذشته....

می خوام شاد باشم و خوشجال که دارم می رمniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)