گلدونه خونه ماگلدونه خونه ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

مــــــــــــادرانـــــــــــــــــــه

دایره لغات

1393/2/27 10:01
نویسنده : گلی جون
171 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختری دارم همچون برگ گل زیبا و شاداب و از خداوند بزرگ می خواهم که  همیشه نگهدارش باشد.

       دایره لغات دخملی هزاران الله اکبر داره بیشتر میشه به دایی دای میگه با تشدید رو حرف ی. عکس عروسی ما رو که دیوار می بینه نشون میده و می گه بابا البته این قلم آخری و خیلی وقت بود می گفت ولی یادم می رفت بنویسم عکس خودش رو که رو دیوار خونه مامانم اینها هست هم وقتی ازش می پرسیم کیه؟؟ خوشو نشون می ده. کلکی هست واسه خودش وقتی که بهش عکس عروسی خودمونو نشون می دم می گم مامان کو با دست خودشو اشاره می کنه و می خنده می دونم که می خواد با اینکار منو اذیت کنه مثلابغل. دو روز گذشته عمه  و عموش مهمانهای ما بودند و بابایی همینجوری چندبار ناخودآگه می خوند که "عمه بابایم کجاست؟"  و تو هم شروع کردی به عم عم کردن و عمه ات رو صدا می کردی عزیزک نازنین قربون حرفهای شیرینت برم.. به آب هم که آب می گی البته با حرف سکون رو ب. وقتی که به انگلیسی بهت می گم که چیزی آشغال است و باید تو سطل زباله بیاندازی متوجه میشه و فورا می بریش تو سطل کنار میز آرایش ما می اندازی و خودت از کارت خوشت میاد.

              دیروز هم رفتیم کاسپین خوش گذشت از صبح تا غروب اونجا بودی و از دور دریا رو می دیدی عشق می کردی و شادی می کردی ولی چون آفتاب بود دیگه نبردمت لب دریا ایشالله ایندفعه دم غروبی می برمت تا کیف کنی عزیزکم.

         راستی عکسهای آتلیه ات هم خوب شده عکس سه نفری و دوتا از تکی هاتو بزرگ کردیم و می خواییم بزنیم به دیوار اتاقت البته باید یه تغییر دکور بدم اتاقت رو بعد. که این هم منوط به وقت جناب پدر داره که وقتش آزاد باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)