گلدونه خونه ماگلدونه خونه ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

مــــــــــــادرانـــــــــــــــــــه

پرنسس و کتاب

1393/2/31 16:54
نویسنده : گلی جون
162 بازدید
اشتراک گذاری

کتابهایت را یکی یکی برایم می آوری و من در طول روز بیش از 10 بار آنها را برایت می خوانم از عکسهای کتابها استفاده می کنم و داستان را جور دیگر برایت توضیح می دهم. عاشق کتابچه کوچکی هستی که عمو مجید (دوست بابا) از دبی برایت آورده است الحق کتاب خوبی است هم جنس کاغذهایش محکم است و هم اینکه به صورت اسلایدی برایت باز می شود. دوستش داری و من هر روز برایت انها را میخوانم. البته ناگفته نماند که این کتابها انگلیسی است و تو چندان به کتابهای کودکانه فارسی همچین علاقه ای را نشان نمی دهی.

امروز باز هم در تمرین بودیم تا کم کم تو را از پوشک بگیرم. ولی باز برگشتی به چند روز پیش. پیشرفت خوبی داشتیم ولی نمی دانم چرا بعضی روزها اصلا همکاری نمی کنی. دوست دارم که زودتر از پوشک رها بشی و نفس راحت بکشی. امروز از این کارت عصبانی شدم ناراحت کنار دیوار نشستم تو متوجه  ناراحتیم شدی جلو می آمدی و لبخندی تصنعی می زدی تا من هم بخندم ولی در آن لحظه خیلی ناراحت بودم. باز جلو آمدی و مرا بغل کردی. من باز هم عصبانیتم فرکش نکرده بود و تو شروع به گریه کردی.

دخترک نازنینم می دانم که در مرحله سختی به سر می بری ولی باید موفق شوی. بعد از چند دقیقه بغلت کردم و تو سفت مرا بغل کردی. با هم بازی کردیم و تو از عمد خودت را به چپ و راست و عقب پرت می کردی تا بگیرمت و از اینکار بسیار خوشت می آمد و مدام می خندیدی.

دیگر کم کم داری بزرگتر میشوی وقتی بهت می گویم فلان چیز را فلان جا بذار متوجه می شوی و این کار را انجام می دهی و من خوشحالم از اینکه چنین دختری دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نیکادل
5 خرداد 93 11:05
سلام آشنای قدیمی . خوشحالم که روزای خوبی رو تجربه میکنی . پرنسس کوچولوت رو ببوس