گلدونه خونه ماگلدونه خونه ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

مــــــــــــادرانـــــــــــــــــــه

دلتنگ نی نی

1390/6/3 12:01
نویسنده : گلی جون
203 بازدید
اشتراک گذاری

دلم گرفته ای خدای آسمون....

خدای مهربونی که مهربونی هاتو خیلی شنیدم دلم یه نی نی سالم و صالح و تپل مپل و سفید می خواد. خدایا گاهی این فکر آزارم می ده که نکنه تو صدامو نمی شنوی نکنه منو دوست نداری خدایا خیلی امید دارم به کرمت .

خداجونم منو یادت میاد؟؟ چرا هرچی که ازت می خوام با کلی التماس و دعا و گریه زاری بهم می دی؟

خدایا چرا برا بعضی ها همه چی رو روال عادی و بی دردسر پیش می ره ولی تا نوبت حاجت من می شه می گی دوباره برو ته صف؟؟

خدایا نذار این شیطان منو ازت غافل کنه!!! خدایا می دونم که درجه طاقت بنده هاتو می دونی ولی من طاقتم تموم شده دلم داره می ره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

شاهده
3 شهریور 90 12:49
سلام گلم...خوبی عزیزم..نماز روزه هات قبول انشالله...دل منم شکسته ...دعا می کنم خدا به آبروی مادرم فاطمه زهرا به حق محمد وال محمد یه فرزند سالم و صالح به زودی زود بهت بده...


لطف دارید شما خدا الهی صدای قلب شکسته شما رو بشنوه و یه فرزند صالح بهتون بده
مامان آرین
3 شهریور 90 14:21
دوست خوبم سلام ،من وبلاگت رو همین الان باز کردم و همه پستهای قبلیتو خوندم. به ایران خوش اومدین مطمئنا هر جا که احساس آرامش کنی همونجا بهترینه.ایشالا زودتر به آرزوت میرسی و نی نی تون پا به زندگیتون میزاره.



ممنون ازتون و خدا آرین کوچولو رو براتون نگه داره