گلدونه خونه ماگلدونه خونه ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

مــــــــــــادرانـــــــــــــــــــه

پایان ماه رمضون

1390/6/8 16:27
نویسنده : گلی جون
161 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگ و ناز مامانی فردا دیگه آخر ماه رمضونه و دیگه می ریم تا سال دیگه دوباره ماه رمضون دیگه ای بیاد. فرشته ی خوشگل من ما هم منتظریم که خدای مهربون لطفشو دیگه به ما عنایت کنه. می بینی دست تقدیر و ما پارسال این موقع مالزی بودیم و من مشغول درس خوندن و کلاس های دانشگاه بودم اما الان خونه خودمونیم. چند روزی بود که هوا اینجا خیلی سرد بود ولی امروز دیگه آفتاب دراومد و یکم گرم شد فقط یکم. فردا می ریم خونه مامانی من و برای دو روز دیگه تعطیلات فعلا برنامه ای نداریم.

بابایت سرش خیلی شلوغه وقت هیچ کاری و نداره. منم فعلا که بیکارم همش به خودم می گم یکم کتاب بخونم ولی هیچ وقت این کارو نمی کنم. نمی دونم شاید تنبل شدم.

امروز می خواستم برم دانشگاه ولی دانشگاه سرویس نداشت منم که اصلا حوصله گرفتن ماشین رو نداشتم و نمی تونستم اون همه راه رو برم برگشتم خونه. امشب برا افطار می خوام ساندویچ درست کنم. چقدر جات خالیه. ای کاش بودی و دو لپی می خوردی.

مامان قربون اون لپهای خوشگلت بشه.............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان پریا
8 شهریور 90 19:50
نماز و روزه هاتون قبول عیدتون مبارک