گلدونه خونه ماگلدونه خونه ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

مــــــــــــادرانـــــــــــــــــــه

ثبت نام

1390/6/17 10:05
نویسنده : گلی جون
172 بازدید
اشتراک گذاری

نی ناز من امروز کله سحر پاشدم رفتم دانشگاه تا ببینم نتیجه انتقال من چی شده خوشبختانه با این انتقال موافقت کردند و من تا چند روز دیگه می رم برا ثبت نام niniweblog.com.

ولی فردا صبح هم باید دوباره برم چون مسئولین محترم دانشگاه مدارک شناسنامه و کارت ملی اینجانب رو گم کرده اند و باید براشون ببرم هرچی امروز بابایی سعی کرد تا فاکس کنه تا من این همه راه دوباره نرم نشد مثل اینکه فاکس شون خراب بودniniweblog.com

برام دعا کن تا موفق بشم گلم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آرین
12 شهریور 90 14:45
به سلامتی ایشالا همه کاراتون همینجوری خوب انجام بشه البته نه مثل این یکی که یه کمی هم خرابکاری توش شده ،بهتر
منم امیدوارم خدا کمکم کنه یعنی به همه کمک کنه