گلدونه خونه ماگلدونه خونه ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

مــــــــــــادرانـــــــــــــــــــه

ثبت نام دانشگاه

1390/6/26 10:02
نویسنده : گلی جون
389 بازدید
اشتراک گذاری

روز 22 شهریور نوبت ثبت نام من بود روزی که منتظر بودم که مامانم و داداشم بیان دنبالم تا بریم دانشگاه. منم چون می دونستم مامانم از اون دسته افرادی هست که صبح زود میاد صبح خیلی زود از خواب ناز بیدار شدم. بنابراین صبح زود رفتم یه دوشی گرفتم niniweblog.com. و منتظر مامانم بودم که دیدم ای وای ساعت 8 شد و از مامان خبری نیست یه زنگی بهش زدم دیدم تو راهه و چون برادرم دیر بیدار شد یک دیر شد و تا دانشگاه رفتیم ساعت 9 شده بود . 

وقتی به قسمت ثبت نام رسیدم  اونچه که می دیدم رو باور نمی کردم niniweblog.comیه عالمه دانشجو اومده بودند برا ثبت نام. داشتند شماره می دادند که هر 20 نفر رو برا ثبت نام صدا می کردند. منم رفتم شماره گرفتم شماره من 256 بودniniweblog.com. یعنی دست کم تا ظهر اونجا علاف بودمniniweblog.com. رفتم جلوی درب ورودی و یکم اونجا صبر کردم ببینم که چه خبره دیدم اینطور نمی شه نامه انتقالی ام رو بیرون آوردم و با قیافه حق به جانب رفتم جلو و انتظامات هم منو راه دادniniweblog.com. خیلی مسرور و خوشحال رفتم قسمت ثبت نام و اونجا بهم گفتند که امروز که انتقالی ها رو ثبت نام نمی کنند یعنی هیچ کس نمی دونست من باید کجا برم منم اینجوری شدم niniweblog.com.

به دفتر تحصیلات تکمیلی رفتم و دیدم بله هیچ کس اونجا هم جوابگو نیست کلی منتظر موندم و آخر مسئولش گفت برید شنبه زنگ بزنید........... ماهم برگشتیم دریغ از یک گام مثبت برداشتن. فکر کنم گفتند تا شنبه تا اطلاعات بگیرند..........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)